El Nazaret tien oficiu enforma

Los alumnos del centru, na Selmana Cultural, aprendieron cómo puede ellaborase miel y barquillos, y recibieron la visita de la exalumna Vanesa Martínez, pilotu de rallies

Alumnes del centru observen los panales de miel.

Alumnes del centru observen los panales de miel. / LNE

Los alumnos del colexu Nazaret aprendieron cómo s’ellabora un barquillu y conocieron más sobre la producción artesanal de miel. Tou ello na tercer Selmana Cultural del centru, na qu’axeita tamién el proyeutu "Alcuentros", que se desenvolvió del llunes al vienres de la selmana pasada con una gran variedá d’actividaes en distintos espacios "p’aprender de forma más lúdica y motivadora", afirma la direutora pedagóxica del colexu Nazaret, María García.

Esta última iniciativa llegó a la XII Edición y ta dirixida a los alumnos de Secundaria. El programa "Alcuentros" tien ente los sos oxetivos el de "averar a los estudiantes a les conocencies que nun tán presentes nos llibros, a otra forma d’aprender al traviés de les esperiencies profesionales de distintos ámbitos". Los hermanos Pablo y Joaquín Junquera Llaneza, al mandu de Miel Inmaculada, empresa asitiada nel polígonu d’Argame, averaron a los neños y los mozos a l’apicultura.

Escolinos asisten al taller impartíu pol barquilleru Guillermo Pelayo.

La exalumna Vanesa Martínez, nel coche col que compite nos rallies. / LNE

Los alumnos pudieron ver dos antiguos truébanos y un caxellu tresparente, amás del traxe de proteición qu’utilicen p’arimase a los truébanos y ún de los afumadores qu’empleguen. "¡Apicultura pa la biodiversidá!" yera’l títulu de la espirica ufiertada por Pablo y Joaquín Junquera, a los que los alumnos de segundu cursu d’ESO-yos fixeron entrugues qu’ellaboraren en clase.

Estes actividaes programaes pol centru vienen preparaes primeramente nes aules. "Los estudiantes trabayen sobre elles primero d’allegar a les charres o los talleres", esplica la direutora. D’actividaes culturales, deportives, cuentacuentos, espectáculos y talleres compúnxose la Selmana Cultural y el proyeutu "Alcuentros", esti postreru abiertu al públicu y que cuntó con vecinos del barriu.

El golor a barquillos anubrió’l centru. Guillermo Pelayo, qu’ellabora los barquillos de miel nel so obrador de la cai Rivero d’Avilés, foi l’encargáu d’ufiertar la espirica nel colexu Nazaret y de repartir ente los alumnos los barquillos por que los tastiaren. Tamién-yos enseñó les barquilleres nes que tresllada el productu.

El Nazaret tien oficiu enforma

Escolinos asisten al taller impartíu pol barquilleru Guillermo Pelayo. / LNE

Pero estes nun fueron les úniques actividaes programaes. Impartióse un taller de plantes y una charra sobre salú, y entamóse un concursu d’escritura creativo. Falóse sobre programación, y Álex Avello, etólogu y direutor de l’asociación Oceavida, tresmitió a los estudiantes la necesidá de conservar los océanos.

Una exalumna del centru, Vanesa Martínez Alonso, allegó pa cuntar cómo llogró cumplir el so suañu de ser pilotu de rallies. Los alumnos pudieron ver el coche col que compite, que s’enseñó nel patiu del centru. El programa "Alcuentros", centráu en Secundaria, llegó a la XII Edición y solo se dexó de celebrar dos años por mor de la pandemia. Darréu y pa incorporar a Infantil y Primaria entamóse una Selmana Cultural. Cola actividá concluyida de recién, el colexu Nazaret, dirixíu poles relixoses Fíes de María Madre de la Ilesia, yá piensa na próxima edición de l’actividá.