El centru avilesín que va llevar a los sos alumnos (y profesores) per toa Europa

La iniciativa del Conservatoriu Municipal "Julián Orbón" contempla establecer intercambios d'alumnáu y profesores con centros europeos

Un conciertu del alumnáu del conservatoriu nel centru d'interpretación del cementeriu de La Carriona.

Un conciertu del alumnáu del conservatoriu nel centru d'interpretación del cementeriu de La Carriona. / Ricardo Solís

Sixto Cortina (Traducción)

El Conservatoriu Municipal "Julián Orbón" d'Avilés ye un centru abiertu a la ciudá, prueba d'ello son el centenar de conciertos ufiertaos l'añu pasáu, una cifra asemeyada a la de cursos anteriores. El centru municipal con sede na cai Julia de la Riva participa en dellos intercambios y alcuentros con otros conservatorios y entidaes y collaboró en delles iniciatives puntuales inclusive fuera de les fronteres del país. Agora, el Conservatoriu Municipal quier dar un pasu más allá y entamó les xestiones por que nun futuru próximu, el "Julián Orbón" pueda formar parte del programa Erasmus Plus. Esa xuntura a esi proyectu européu va permitir que l'alumnáu del Conservatoriu d'Avilés pueda conocer de primera mano otres esperiencies musicales que se tán desenvolviendo nos distintos países del continente. La iniciativa, qu'entá ta en fase de tramitación, permitiría mesmo al alumnáu como al profesoráu del "Julián Orbón" ampliar la so movilidá al traviés de planes formativos y conocer asina los distintos tipos d'enseñances musicales que s'imparten en centros asemeyaos a lo llargo de toa Europa. 

Hasta la fecha, Avilés namás tien un centru que desenvuelve'l programa Erasmus, que solía tar más venceyáu con estudios universitarios. 

El programa Erasmus Plus tien financiación de la Unión Europea, que collabora a la d'encarar los costos de los viaxes y la estancia de los rapazos n'otros países del continente y la so formación en centros educativos. Esti programa permite a los mozos y tamién a los equipos docentes vivir nueves esperiencies educatives y culturales. 

Precisamente esti día tornó un grupu de 3.º d'ESO del colexu Santu Ánxel que pasó una selmana d'intercambiu en Finlandia. Nesta ocasión, participaron dieciocho alumnos. El colexu Santu Ángel va recibir al mesmu númberu d'estudiantes fineses a lo llargo de la última selmana d'abril.